redboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Noel tatili ile birlikte özellikle yurtdışında herkes tatil modunda ve reklam veren sayısı neredeyse yok denecek kadar az ve sitelerde alakasız reklamlar çıkıyor buda TO'nı düşürüyor. Bu mantık doğru mudur ben böyle bir çıkarım yaptım?

Önceki yıllardan deneyimi olan arkadaşlar yorum yapabilirse çok faydalı olur.
Tamda olan bu şuan. Bütün sitelerim yabancı olduğu için her sene bu hüsrana uğrarım Hatta konulara bakayım bu senede konu açan var mı diye bakıyım dedim de bu konuya ulaştım..

Tamamen noel mevzusundan beyler endişe etmeyin herkesin düştü..