@yemekbloglari; teşekkürler. ilk paragraflardaki fikir, gayet parlak. Olabilir ama, belki 1-2 yıl sonra. şu an doğru bir hamle olmaz benim koşullarımdan dolayı. Aşama aşama belki birgün kadınlar için büyük bir ürün hamlesi olur. Ama o da şimdi olamaz. Belirttiğim gibi, fikir güzel, teşekkür ederim.

PM isteyenlere hazır olunca tek tek gönderilecektir. Teşekkürler.