Selamlar,

Noel tatili ile birlikte özellikle yurtdışında herkes tatil modunda ve reklam veren sayısı neredeyse yok denecek kadar az ve sitelerde alakasız reklamlar çıkıyor buda TO'nı düşürüyor. Bu mantık doğru mudur ben böyle bir çıkarım yaptım?

Önceki yıllardan deneyimi olan arkadaşlar yorum yapabilirse çok faydalı olur.