Her şeyin milli ve yerli olanını yapmaya gerek yok.

Yerli ve milli e-posta servisine hiç gerek yok.

Ben operatörlere ne yapacakları hakkında fikir vereyim.

Deprem olduğunda tüm telefonlara uyarı gönderen sistemi yapın. Japonya'da var.