çağrı merkezi görevlisi: e-posta adresinizi alabilir miyim?
ikare: ikare @ yaani.com
çağrı merkezi görevlisi: neyefendi alamadım sesinizi? ikare ney?
ikare: tekrar ediyorum. ikare @ yaani .com
çağrı merkezi görevlisi: ne yanisi beyefendi? ne dediğinizi anlamaıyorum ki?
ikare: yaani varya yaani o işte.
çağrı merkezi görevlisi: beyefendi ne varya? yani ne? ne demek istiyorsunuz...
ikare: ben size başka e-posta vereyim en iyisi....
------------------------------
Bu arada yaani yerli ve milli diyorsunuz da yıllar yıllar önce bu ülkede mynet diye bi e-posta yok muydu?
koskoca türkiyenin gururu olduğunu iddia eden turkcell yıllar sonra bu işi yapmakla mı övgümüzü kazanma peşinde?
sanırım yavaş yavaş kuzey kore gibi dışa kapalı bi hal alacaz bu
yerli ve milli geyiğiyle.
bi arkadaş sormuş maillere emniyeti biz mi ekliyoruz onlar mı gönderiyor diye... büyük ihtimal sunucular EGM binasındadır
