Farkli bir telefon kaydedip bir oncekini kaldirin
Hocam şuan hesapta hiç bir numara kayıtlı değil zaten. Yani düzenleyebildiğim bütün seçeneklerden kaldırdım numarayı. Yine de en son bu numara kaydedildiği için galiba bana geliyor sms. Alıcı kendi numarasını kayıt etmeli herhalde.