Yabancı email sağlayıcılar devlet eliyle yasaklanmadığı sürece, yani mani tutmaz. Tutmaz arkadaş, aksini düşünen Türk halkını tanımıyor demektir.

Şöyle bir şey olabilir; Bir olay patlak verir, medya bu olayı pompalar, kampanya başlatılır, insanımızda çok tepkisel davranışlarda bulunduğu için gmail yerine yani kullanacağım, gmail benim için bitmiştir vs diye konuşur, bu motivasyon 1-2 ay devam eder, motivasyon bittiğinde gmail'e geri dönüşler başlar, kısa süre sonra yani yine eski durumuna döner...

Uzun lafın kısası tutmaz, bir şeyin tutması için mevcut kemikleşmiş şirketlerden çok çok daha iyi özellikler, yenilikçi fikirler sunulması gerek.