Metiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence yanlış düşünüyorsun. Kurumsal firmalar kaç bin tane var onlar kurmuş sistemini üstüne hiğbe bile versen belki dönerler. Kurulmuş sistem var engellenmediği veya yasa ile zorunlu kılınmadığı sürece outlook , gmail gibi performans veremez.
kurumsal değil, bireyselde tutar yani internet paketinden yemesin diye.