Hocam bence yanlış düşünüyorsun. Kurumsal firmalar kaç bin tane var onlar kurmuş sistemini üstüne hiğbe bile versen belki dönerler. Kurulmuş sistem var engellenmediği veya yasa ile zorunlu kılınmadığı sürece outlook , gmail gibi performans veremez.
kurumsal değil, bireyselde tutar yani internet paketinden yemesin diye.