Konuyu okurken ilk aklıma gelen buydu,
Paranoyak değilmişim 😅
HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail gönderirken bizim emniyeti alıcı olarak eklememiz mi lazım yoksa otomatik olarak ekleniyor mu?