Evet bizim muhasebeci zorunlu geçenlerle karıştırdı sanırım.
Kendisi yarın maliyeyle görüşüp kesin bilgi alacak.
Ben ısrarla edefter şart değil diyorum bakalım ne olacak.
Galiba sonunda muhasebeci değişecek bizim o olacak
Muhasebecinizi değiştirmenize gerek yok aslında. Küçük bir yanlış anlaşılma veya iletişimsizlik olmuştur, en kısa zamanda çözülür. Hayırlı işler.