İsteğe bağlı geçen ile zorunlu geçeni karıştırmayın. Zorunlu geçenler e-deftere geçmek durumunda kalıyor şimdi veya 2021 yılında.
Evet bizim muhasebeci zorunlu geçenlerle karıştırdı sanırım.
Kendisi yarın maliyeyle görüşüp kesin bilgi alacak.
Ben ısrarla edefter şart değil diyorum bakalım ne olacak.
Galiba sonunda muhasebeci değişecek bizim o olacak