Konu
Efatura hakkında önemli bir detay
24-12-2019, 18:05:03
#6
OnurTasci
e-Fatura'ya geçince e-Deftere'de geçmek gerekir mi?
Evet geçmeniz gerekli. e-Fatura kullanan her kullanıcının aynı zamanda e-Defter'e geçiş yapması zorunludur.
diye yazmışlar,
https://www.uyumsoft.com/e-fatura-nedir