e fatura ya tabi değilsin e arşive tabisin e fatura ya geçmene gerek yok hocam
e-defterde zorunlu değil
Aslında bizim zorunluluk yok sadece kağıt ve kargo olayından kurtulmak istiyoruz.
Ama muhasebeci seneye mecbur edeftere geçip 1000 küsür lira ödersin deyince şaşırdım.
Şu ana kadar sadece 1 kişi doğru söylemiş muhasebecin dedi. Bence oda zorunlu geçenlerden sandı bizi.
Diğer herkes normal defter ve efatura/earşiv kullandığını söyledi.