Dua ve Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Kanser'in geçtiği her yer bir ticari rant olmuş.

Yüze yüze görüştüğün kişiler , doktorlar , fitoterapi uzmanları, network marketingciler şu iyi gelir bu iyi gelir diyor,

ama tavsiye edilen ürünü araştırdığın zaman ürünün resmi sayfasında veya müşteri hizmetlerini aradığından yetkili kişiler kanserle ilgili sorularımı cevapsız bırakıyor.

Bir tane eleman geldi, bizim bantlarımız kansere her şeye iyi gelir falan dedi, eşi kanser'i atlatmış falan boyna anlatıyor ...

Eşinin hangi ilaçları kullandığını sordum tek kelime bile edemedi. Millet nasıl para göz olmuş.