bazokka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT ye gittim ama İsimden sorgulama yapmıyorlar. Dedim postam varmı bakamıyormuyuz yok dediler. Hiç bir türlü ulaşamıyorum.




4. kez pin istedikten sonra 4 hafta geçtikten sonra bu formu doldurun diye ibare çıktı sonunda. 4 hafta sonra doldurup göndereceğim.
hocam onlar seni başından atmak için demiş.
Onlara diyeceksin ki adım soyadım bu yurt dışından evrak gelecek posta yolu ile bilinmeyen adresler torbasına bırakıyorsunuz oradan kontrol etmelerini belirtin elleri ile bakıp veriyorlar.