PTT ye gittim ama İsimden sorgulama yapmıyorlar. Dedim postam varmı bakamıyormuyuz yok dediler. Hiç bir türlü ulaşamıyorum.
4. kez pin istedikten sonra 4 hafta geçtikten sonra bu formu doldurun diye ibare çıktı sonunda. 4 hafta sonra doldurup göndereceğim.