pin gelmiştir PTT de bekliyor tavsiyem gidip şubeden kendin al , yurt geleni PTT çalışanları isinivtam yapmama kararı almışlardı ben gidip kendim almıştım
PTT ye gittim ama İsimden sorgulama yapmıyorlar. Dedim postam varmı bakamıyormuyuz yok dediler. Hiç bir türlü ulaşamıyorum.
4. kez pin istedikten sonra 4 hafta geçtikten sonra bu formu doldurun diye ibare çıktı sonunda. 4 hafta sonra doldurup göndereceğim.