Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak sıkıntısı nedir hocam bu rüyanın. Güzel de gözüküyor aslında.
Boşver sen sorgulama sen alma. Anlatmakla bitmez hele birde oturacağım falan diyorsan hiç bitmez benim oradaki dairemi çöp yatırım olarak görüyorum ben