1 pcden 50den fazla adsense yönetiyorum, hepside aynı iban'a ödeme alıyor. senelerdir böyle. hiç sıkıntı olmaz. her adsense girişte modemi resetle, gizli tarayıcıdan gir tamamdır. baya eskiden her adsense için farklı vds kullanıyordum fakat anladımki kasmaya gerek yokmuş.