Merhaba arkadaşlar,

Photoinstrument programını kullanmayı çok seviyorum. Çok işe yarıyor fotoğrafları düzeltme konusunda. Ancak artık marez kullanılmıyor nedense. İnternette de tam sürümünü bulamadım. Acaba elinde tam sürümü için şifre olan var mı? Satın almaya kalktım ancak dolar kurundan dolayı 176 Tl'ye geliyor bir lisans.

Eğer daha önce çoklu lisans ya da home lisans almış olanlar varsa, Ücretli ve ücretsiz yardımınızı bekliyorum.

Teşekkürler