Bu bir işe yaramayacaktır. Bu .htaccess dosyasını nereye yüklediniz ?
Kendi htaccess dizininize ekleyip açtığınız hostingi kendi ana dizininizden alt klasöre mi açtınız ? Kişi çok kolay bunu kırabilir, veya kendiside .htaccess dosyasına;
AddType application/x-httpd-php .cphp eklemesi yaparak shell dosyasıyı .cphp uzantısına atıp php olarak çalıştırabilir
Bunun yerine SymLinki kapatıp gerekli fonksiyonları kapatın ve gerekli izinleri ayarlayın.
hocam şunu yap bunu yap demişsiniz tsk ederim genede ama o dediklerinizi bilsem ztn konu açmam hangi kodları kullanmam gerektiğini yazarsanız yapabilirim