Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kernel panic goruntusunu atabilir misin?
tam olarak demek istediğini nasıl yapabilirim ?
kvm yok sadece rescue modda diski mount edip kontrol edebiliyorum.