Bence de sizin düşünceniz mantıksız. Her geçen yıl internet kullanımı artıyor. Doğru düzgün çalışan herkes ekmeğini yer bu sektörde.
Düşüncenize saygı duyuyorum. Ancak ülkenin durumu belli zaten, Sunucu ücretleri, Lisans ücretleri, Personel ücretleri, Güvenlik ücretleri, Kira, Bağkur vs alır başını gider. Ne kadar kar kalacak ki?