Hayırlı olsun öncelikle, biraz daha dikkat ve ilgi çekici bir tema seçilmeli. Mobil üzerinden giren kullanıcılara yönelik bir temanın seçimi yapılması gerek. Grafik olarak da daha özenli bir şekilde hazırlanmış logo gereklidir.
Tema için yeni birşeyler bakacağım kullanıcı gözüne hoş gelmiyor galiba.
logo ve tema gerçekten kötü duruyor daha kurumsal bir hava katmanız da fayda var hocam. Domaini begendim güzelmiş
Tema değişecek artık farz oldu 😊
İlk olarak tema kesin değiştirilmeli ,daha profesyone ve kullanıcı odaklıl bir tema seçilmelidir. Sonrasında temaya uygun bu kadar büyük olmayan bir logo lazım
Logo idareeder biraz daha ama tema değişmeli bu kadar çok yorum aldığına göre 😊
Nedense işinize olan İlhamınız hoşuma gitti konuyu favori ekledim takip edeceğim başarılar dilerim.
Teşekkür ederim 🙏
Değerli Dostları, Önerileriniz üzerine sitede birkaç değişiklik yaptım tekrar kontrol edip dönüş sağlarsanız minnettar olurum
@orhanbektas; ,
@umutxa;
@Spaziale; ,
@Bakgidio;
@ArGe7; ,
@FurkanAkman;
@Studio34;