metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam

Lisans almadan nasıl test ve geliştirme yapabilirim ki, ben forum kurmak istemiyorum vBulletin konusunda da kendimi geliştirmek istiyorum sadece
Crackli kurun.