metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam

Lisans almadan nasıl test ve geliştirme yapabilirim ki, ben forum kurmak istemiyorum vBulletin konusunda da kendimi geliştirmek istiyorum sadece
vbulletinin warezi var diye biliyrum ben internetten araştır hocam