metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, vBulletin konusunda uzmanlaşmak istiyorum fakat lisans olayını anlayamadım, şimdi ben bir domainime test amaçlı vbulletin kurmak istiyorum, lisans satın almam gerekli mi?
evet gerekli hocam elimde birtane vardı şifresini unuttum geçende bakmıştım ücretsiz veridim mesaj burda kalsın bulursam veririm