Daha yolun başındasın ve şuan tedirgin olduğun konular var anlıyorum. Hepimiz o yaşlarda bazı şeyler ters gittiğinde o bıkkınlığı hissediyoruz. Çok fazla arkadaşa ihtiyacının olmadığını belirteyim. Doğru kişiler ve menfaat düşünmeyen arkadaşlar edinebilirsin. Bilgisayarda daha az zaman geçir. Yaşadığın yer sana iyi gelmiyorsa yaşadığın yeri değiştirmek için uğraş

Birde kız arkadaş yap kendine ama sakın aşık olup üzülme.