Vallaha yaşamak istediğim an bebeğim olduğu an ve hala yaşamak istiyorum. Ve ona güzel bir gelecek bırakmak istiyorum. 39-40 yaşında evlendim ve bebeğim oldu. Bebeğim olduğu an dedim ki kendime demek ki hayatın anlamı buymuş... Ben de senin gibiydim... Sende kendimi görüyorum. Ama sana şunu söyleyebilirim. Bir babanın en zor duruma düştüğü an çocuğu bir şey istediğinde ona bir şey alamamasıdır. O yüzden gelecekte çocuğuna mahçup olmamak için çok sıkı derslerine ver kendini ve çok iyi bir meslek sahibi ol ve kendini doğacak çocuğuna ada... Onun için yaşa..