Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaş ortamı bende de aynı. Hep saçma rahat kazanç peşinde koşuyorlar. İddaa, pis işler vs. gibi. Yaşadığım konumla da alakalı tabi. Okul arkadaşlığından gelen hep. 2 tanesi iyi çok şükür. Eskiden bende senin gibi bayağı asosyeldim ama sonra iş güç ve yaş ilerledikçe işler değişiyor. Bence fitness gibi spor gibi şeylerele uğraş. Hem sağlıklı hem de çevre konusunda açılma olarakda katkısı olacaktır. İnsana gerçekten özgüven ve rahatlık veriyor. Yaşın daha erken geç değil yoluna sokarsın. Bana senin yaşlarında bir çok kızdan teklif gelmesine rağmen konuşma ve içine kapanıklık olduğu için o yaşları güzel yaşayamadım. Son 4 5 senedir kafaya koyduğum için düzeldim bayağı. Yeter ki sen iste her şeyi yapabilirsin. Takma kafana. Aslında bize çok güzel bir hayat verilmiş ama kıymetini bilemiyoruz.