Arkadaşlar 3-4 sene önce adsensem banlanmıştı. Tekrar adsense başvurusu yaptım ve kabul edildi. Sorum şu. Önceden banlanan adsendeki iban numaramı şuan ki yeni adsensemde kullanabilir miyim? Bir sıkıntı çıkarır mı? veya son rakamı 01 ise 02 diye yeni iban mı almalıyım? Bilgi verebilir misiniz lütfen?