Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Artık hız konusunda cidden takıntılı olduğumu düşünmeye başladım. Oldukça yüklü ağır bir sitemiz var. Yapılabilecek hemen hemen her şeyi yaptığımı düşünüyorum. Aldığım puanlar oldukça yüksek. Fakat hız düşük. Cidden psikolojim bozuldu. 3 gündür resmen gece gündüz hız için uğraşıyorum. Site kullanış olarak oldukça hızlı aslında (gözle görülür olarak). Fakat gtmetrix sonucunda 4-5 sn arasında oynayan site pingdomda 1.5 saniye. Pagespeed mobil 99 masaüstü 97 çıkıyor. Sizce Gtmetrix değerleri için uğraşmama gerek var mı? Çünkü gerçekten artık takıntılı hale geldim bu işe bir son vermem gerek. Beni çılgına çeviren durum Pagespeed ve pingdom değerlerini hiçe sayarsam gtmetrix değerlerinde ilerleme sağlayabiliyorum. Ek olarak gtmetrix puanlarıda fena değil. Fakat tabi ki puanların pek ciddiye alınacak tarafı yok. Fikirlerinizi bekliyorum.