Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün gece win7 den windows 10a geçtim ve orjinal ürün anahtarı ile Pro ya lisansladım.

Gelelim soruna ses windows 7 ye göre 2 kat daha düşük çıkıyor

Bunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olursanız sevinirim
Realtek HD sürücülerini kurarsanız gelişmiş denetim ile eko ayarı yapabilirsiniz çok etkisi oluyor.