Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben şunu merak ediyorum. kimsiniz? tanınıyor musunuz, bi yerlerden sizi bilen eden okurlar var mı kitabınızı alacak. ne üzerine yazdınız, yazdığınız alana ilgi duyan insanların eğitim seviyesi, yaş ortalaması ne durumda. koyduğunuz fiyat gerçekten sizin yazar kimliğinizin karşılığı mı. kaç kitap yazdınız, kaç insana temas ettiniz? belki tüm bu düşünceler çerçevesinde kitabınızın fiyatını yüksek bulmuş olabilirler. hemen karşı saldırı yapmak yerine önce bu çerçeveleri de değerlendirmeli. hiç tanımadığınız etmediğiniz hiç bi yerde adını sanını duymadığınız birinin kitabı örneğin 50 lira olsa, siz bunu normal bulur ve alır mısınız? şayet alırsanız ben bunu biraz saçma bulurum açıkçası. tamam bu da bi nevi serbest piyasa fakat yazarlık olayına direkt " piyasa " gözüyle bakarak yaklaşmak başlı başına fiyasko gibi. kendinizi tanıtım, bilinirlik ve kalem gücü bazında ne durumda görüyorsunuz?