Şunu söyleyeyim size artık günümüz çağı okumaktan uzaklaşıyor. Bu bence türkiye için değil tüm dünya için geçerli. Fakat Türkiye'de bu durum çok daha fazla. Özellikle genç nesil yani yeni yetişen nesil tamamen etkileşime dayalı ( Ses , Görüntü ) hareket ediyor, Okumak angarya geliyor insanlara artık.

Önceden online oyun sektörün'de yazılı destek veriyordum bir zaman sonra Ts, peşinden Dc çıktı adamlar artık sesli iletişim haricinde yazmakla okumakla uğraşamayız diyorlar. Zor geliyor insanlara.


Kitap okuyan kitle az , artık internette bulabiliyorsun + Ücretsiz sesli kitaplar bile var millet hep'den öşengeçleştiği için Hal böyleyken kitaba para veren pek fazla insan çıkmaz.