Selamlar,
Bir kitap çıkardık kendi arkadaşlarımız dahi olsun. Kitapın fiyatını eleştiriyor. Bu ülkede her gün sigaraya para veren yakınlarımın tanıdıklarımın bir eser çıkarmış uğraşmış bir kardeşine bile fiyat sorguladığı dönemdeyiz. Gerçekten şaşırıyorum. Doğal olarak kendi arkadaşlarımın böyle tepki vermesi dıştaki insanların da bu şekilde düşünmesine itiyor. Çok yazık gerçekten bir şey ürettik çok farklı beklentilerle işin içerisine girerken beklentilerin altına düşürdü. Ne moral kaldı ne de emek karşılığı. Gerçekten bu ülkede bir şeyler yapmak için popünizime ayak uydurmak gerek sanırım.