Düşecek mi artacak mı bilmiyorum ama artık şunları yazmak istiyorum, dijital bir forumda dijital işler yaparak ekmek yiyen birçok firma ve şahıstan biri olarak dolar artsıncıları pek anlamıyorum dolar artınca tamam dönem dönem daha iyi kazanabiliyoruz ancak daha iyi hizmet verebilmek için de yaptığımız masrafların nerdeyse tamamı döviz, tek yada başlıca nedeni tabiki bu değil ama inanın Türk halkı olarak dolar dolar diye bu kadar paranoya yapmasak dolar bu seviyelere çıkmaz. Döviz kurundan kar edicem diye harcanan eforu insanlar uzman oldukları işe sarfetseler belki dolar bizi takip eder. 2019 Aralık'ta yazıyorum, sonraki seçimde koalisyon hükümeti kurulur, koalisyon hükümeti piyasaları rahatlatmak biz başardık demek için yüklü miktarda borçlanır, dolar düzgün seviyelere iner o ara faizler patlar. Türkiye Cumhuriyeti tarihinin son 70 yılını inceleyin hep aynıdır.