delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elde kesilenler genelde otokopili kağıttır üstteki kalın olur ama nüshalar incedir büyük ihtimal zaten ilk kağıt değil de sonrakiler sorun oluyor. Ama hepsi kalınsa sorun olmaz yazdırırsın. Fatura ayarlarını da Excel üzerinden ayarla bitti gitti 👍
valla uraşıyorumda yapamıcak gibiyim bilgisayarcıya yatırırım büyük ihtimal