erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimdeki koçanları yazmakla uraşmak yerine PC de direk yazsam olur yani birde bunu excelde tasarımını yapanlar var mı sonuçta bunu yazıcak yer lazım da
A4 boyutunda ise faturalar tek tek yazdırabilirsin kaç nüsha ise.
Herkesin fatura boyutlandırması farklı olduğu için, excelde faturanın neresine ne yazılması gerekiyorsa kabataslak bir görünüm yapın düz boş kağıda çıktısını alın, sonra faturanın üstüne koyup yazdığınız yerlerin nerelere denk geldiğine bakın ona göre excelde tekrar yerlerini değiştirin. Bu şekilde bunuda yapmış olabilirsiniz