Chilai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apple harici telefon kullanmadım. O yüzden pro max
Bugün bu şekilde bir dönüş aldım apple kullanıcısından fikrinizi alabilir miyim tam olarak neden bahsediyor ? https://prnt.sc/qdm3dr