Hocam bence bunun çözümü bu değil. Bunun çözümü arazilerin imara açılmaması. Bunu da oradaki yerel halk ve yöneticileri yapabilir. Her yeri imara açıp sonra insanlara gelme demek bence mantıklı değil. Çözüm basit imara açmazsın kimse gelemez.
Bu bir zincir maalesef insanlar talepte bulundukça inşaatlar yapılacak rant dönmeye devam edecek. Bende biliyorum birşeylerin değişmeyeceğini ama tatil bölgeleri alarm veriyor artık sadece dikkat çekmek istedim.