Tatil kasabalarımıza gelen aşırı göçle tatil bölgelerimizin bir büyük beton şehirlere dönüştüğü mesajını vermeye çalıştım ama maalesef herkes farklı farklı anlamlar çıkarmış konuyu kapatıyorum.
Hocam bence bunun çözümü bu değil. Bunun çözümü arazilerin imara açılmaması. Bunu da oradaki yerel halk ve yöneticileri yapabilir. Her yeri imara açıp sonra insanlara gelme demek bence mantıklı değil. Çözüm basit imara açmazsın kimse gelemez.