sarı ve beyaz çizgiler sırasıyla 200 ve 50 günlük hareketli ortalama. 1 nolu işaretli alanda 50 günlük yukarı kesti ve kısa ama primli bir fiyat zıplaması oldu. 2 nolu alanda 50 günlük 200ü grafik altına kesebilir. haliyle bu da sert düşüş demek. tabi bu yazdığım bi ihtimal. kesmeyebilirde ama görüntü keseceği yönünde. altta adx grafiği var. ona baktığımızda yükseliş güçlü görünmüyor. adx: hacime bağlı olarak fiyat hareketinin gücünü ölçer.
Teknik analizlere bakarsan düşeceği yönündeydi. Bizde öyle çıkardık hesapladık. Fakat unutulan noktalar var; abd yaptırımları bunu tetikledi. Eğer bu yaptırım kararları daha da ağır olursa daha da ileri gidecektir trend güçlü olduğu zaman teknik analiz iş yapmıyor.
+ olarak 1 aydır dolardayım %4 ekledi. Ne zaman çıkarım? Duruma bağlı