ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden website , email ve hesaplar hacklenirken gizli yapılırdı. Kimse kimin yaptığını bilmezdi. Şimdi adres verilip açıkça ben yaptım deniliyor. Enteresan....
Takma ad kullanıyorlar. Kimse gerçek adını belirtmez oralarda. Hack dünyasında herkes nickiyle tanınır.