tanerbayramcouk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye kızdınız ki ben onu anlamadım. Hackliyen kişiler güvenlik açıklarınıda söylemişlerse karşı tarafa gayet güzel bir davranış art niyetli olmayan hackerlar benim bildiğim kadarıyla hackledikten sonra açıkları belirtirler karşı tarafa art niyetliyse zaten niye böyle birşey yapsız sızmış zaten içeri çalıcagını çalımış
Ethical hackerlar bu şekilde index basıp Zone-H kasmazlar. Site açıklarını iletişim bölümünden rapor ederler. Bug Bounty araştırın derim.