Yüksek faiz iyi değildir, işsizliğe sebep olur olduda. Faiz düştükçe işsizlik azalıcaktır. Ayrıca Çin Amerika ile ters düştüğü zaman hatırlayın ne yaptı, parasının değerini düşürdü bilerek bilmem anlatabildimmi.