Güvenlik nedeni ile exec özelliğini kapatıyorlar. Eğer ihtiyacınız varsa hosting değilde sunucu kiralayıp kendiniz açabilirsiniz fakat güvenlik açığı oluşabileceğinden tavsiye etmem.