Hocam aylık yıllık bi ücreti varmı acaba sanırım kullanıyorsunuz.
Bide tfx target diye bişey var onun içinde aynı şekil bi ücret vs varmı sonra aylar yıllar sonra borç çıkmasın karşımıza
Cari hesabın herhangi bir ücreti vs. yok. TFX Target hakkında bilgim yok maalesef. Cari hesap, bol kepçe hesabı ve katılım hesabını biliyorum.