Arabanın içerisinde bulunması, planlayarak ve kasten yaralamadan suç teşkil ediyor.
Bagajda taşır iseniz, taşıma amaçlı olarak görünerek suça girmiyor ya da kılıf uyduruluyor diyebilirim.
Avukat bir arkadaşımla konuşmuştuk aynı konuyu, kendisi bana böyle bilgi vermişti.
Yani bagaja koyabilirsiniz.
Yıkarıda arkadaşa yzmıştım peki ;
Peki mesela bunlar toplu geldi birden biri sırttan hafif çizdi ben geldim sopayla buna patlattım diyelim ettim diyelim kendimi savundum bu suça giriyor mu ? Sonuçta kendimi savunuyorum