Merhabalar kimse yanlış anlamasın zorba öyle böyle biri değilim geçen gece geç saatlerde araç ile evime giderken 3-4 kişi önümü kesti torbacı tipler kafalarda iyi altlarında çalıntı motor vs bir kural vs de bozmadım veya motorsikletlerin önüne kırıp sıkıştırmadım tesadüfen bir mahalle arasında denk geldiler önümü kesip ettiler araca zarar verdiler açıkçası o kızgınlıkla gözüm birşeyi görmedi indim arabadan karşılık verdim daha sonra karşılıkta aldım bıçak vs çektiler o an sivil ekipler mevcutmuş bilmediğim bir yerden gittim o da sorunlu bir mahalleymiş savunmasız kaldım evimde beyzbol sopam var mesela araçta taşımak suç mu acaba yani kullandığında tabikide suçta taşımanın suç olup olmadığını merak ediyorum bir durum yok mesela çevirme yapılıyor diyelim ki gördüklerinde bir cezası olur mu ?