bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Backendi javascriptle yazmanın ne gibi bir zararı olur? Örneğin node.js le yazılsa.Veya başka neyle yazılabilir onları da söyler misiniz?
https://medium.com/@eserozvataf/java...i-9443114b3c65 şurada yazar muhteşem güzel açıklamış A'dan Z'ye neden backend'de kullanılmayacağını